Робота на конкурс

Автор збірника
Симоненко Марія Георгіївна

Майстер виробничого навчання  І категорії 

з професії 

« Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр»
   Вищого професійного училища №4  м.Хмельницького





АНОТАЦІЯ 
     З позицій системного підходу до організації навчального процесу проблему вибору найдоцільніших засобів навчання вирішено шляхом розгляду їх як форми вираження змісту навчального матеріалу,  способів управління та контролю за ходом процесу навчання в умовах співробітництва майстра-учня.
   Саме системний підхід дозволив пов’язати кожен урок (його зміст, мету, завдання, рівень засвоєння учнями матеріалу, форми й методи) з використанням дидактичних засобів – тобто кросвордів.
     Кросворди включають вивчення нових сучасних   матеріалів: (різновидності шпаклівок, ґрунтів, фарб, лаків)  та виконання технологій за новими зразками.
  Збірник кросвордів розроблений для виконання навчальної програми з виробничого навчання з спеціальності «Штукатур, лицювальник-плиточник, маляр» Кросворди розроблені максимально доступними і зрозумілими для учнів із зазначенням змісту.   
    Застосування кросвордів на уроках виробничого навчання забезпечує швидше засвоєння та стимулює учнів при вивчені трудових прийомів.
  Застосування наочності значно полегшує роботу майстра виробничого навчання, заощаджує навчальний час, сприяє активізації розумової діяльності учнів.
  Застосування наочності значно полегшує роботу майстра виробничого навчання, заощаджує навчальний час, сприяє активізації розумової діяльності учнів.

ЗБІРНИК КРОСВОРДІВ



МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

1 коментар: